Tuesday, March 22, 2011

命运 Full House - Theme song MV



Punya la minat ngan citer ni...FULL HOUSE....dan AKU SUKA DRAMA KOMEDI ROMANTIK....hahahah



Ada skali masa dating ngan hubby dolu2, nak gi tengok wayang...sampai depan kaunter beratur nak beli tiket, aku nak tengok citer komedi romantik, hubby nak tengok citer seram...last2 tak payah tengok dua2. Jalan2 cuci mata lagi bagos....hahahaha. Sampai sekarang tak penah dating tengok wayang. Punya lah lama aku nak beli cd citer ni....tapi masa tu mahal...adalah seratus lebey....VCD.... tapi satu hari masa jalan2 kat shopping complex... aku lalu depan speedy...tgk Full House ader dlm versi DVD baru tujuh puloh lebey...angkut....+ citer 'the story of a bright girl'...konon haduah harijadi untuk diri aku sendiri....hubby pandang jer.....tak boley cakap aper..hehehe....sekarang ni pun tgh ulang tengok citer ni...BEST!!!

No comments:

Post a Comment

Luv this pics ...